MoneyMedic is overgegaan in DigitaleFactuur

Om de toekomst van gemakkelijk online factureren te waarborgen voor onze gebruikers zijn we een vergaande samenwerking aangegaan met DigitaleFactuur. Lees het volledige bericht op ons blog of login in uw account om precies te zien hoe de verhuizing in zijn werk gaat.

Er kunnen vanaf nu geen account meer worden aangemaakt voor MoneyMedic. Toch online factureren? Maak nu een account aan binnen DigitaleFactuur.

Nieuwe gebruiker

Heeft u nog geen account?

Aanmelden is binnen een minuut geregeld en geheel gratis. Klik op de knop 'aanmelden' om nu direct te beginnen.

sluiten
Login

Digitaal factureren met MoneyMedic

Verstuur binnen enkele minuten uw digitale factuur met MoneyMedic. Dankzij de gebruikersvriendelijke interface is het mogelijk om met enkele klikken uw factuur digitaal aan te maken en te versturen naar uw klanten. Selecteer uw klant vanuit uw adresboek en plaats uw product(en) of dienst(en) waarna u uw digitale factuur kunt opslaan en direct kunt verzenden.

Factureer in uw eigen huisstijl

Alle facturen zijn in uw eigen huisstijl vormgegeven en tevens in PDF en UBL vorm beschikbaar. U kunt in uw account op eenvoudige wijze uw bedrijfslogo uploaden en uw kleuren instellen. Daarnaast kunt u aangeven of u de adressering links- of rechts uitgelijnd wilt hebben, zodat er rekening wordt gehouden met uw (bestaande) enveloppen. Bekijk hier een voorbeeld van een factuur.

Bij het opmaken van de factuur kunt u gemakkelijk extra opties meegeven. Wilt u online betalingen accepteren, dan kunt u iDEAL en/of PayPal aanzetten op uw facturen. Tevens kunt u per factuur een PO-nummer en een afleveradres plaatsen.

Beheer uw producten en diensten

Maak producten aan in uw account en plaats deze op uw factuur. Bij het aanmaken van een product kunt u een titel, omschrijving, prijs, btw-tarief en product code invoeren. Ook kunt u producten koppelen aan een boekhoudnummer, zodat uw administratie altijd volledig is.

U kunt al uw producten / diensten beheren in een overzichtelijk overzicht in uw account.

Alle klantgegevens in uw adresboek

Voer alle benodigde klantinformatie van uw klant in in uw adresboek en selecteer deze op eenvoudige wijze bij het aanmaken van een factuur. Bij het selecteren van een klant gebruikt de MoneyMedic de actuele adresgegevens. Mocht er een adreswijziging zijn bij een van uw klanten, dan worden uw (periodieke) facturen voortaan verzonden naar het nieuwe adres. Ook kunt u per klant meerdere afdelingen en contactpersonen aanmaken. De factuur komt dan automatisch op de juiste plek en bij juiste persoon aan.